Benvolgudes
famílies,
Com sabreu ens toca
passar uns quants dies a casa per prevenció al COVID19. Us donem molta força i
molts ànims per continuar endavant. Farem tot el possible perquè aquesta
situació us afecti el menys possible, segur que us estareu preguntant
què podem fer aquests dies a casa, com podem ajudar als nostres fills
i filles amb el seu dia a dia relacionat amb els aprenentatges? Veient
com va la situació hem pensat que durant aquest període de temps que no tinguem
classe us anirem donant idees i recursos per poder fer amb els infants a casa,
ho anirem penjant als diferents blogs d’infantil, des d’allà podreu veure tota
la informació.
A continuació us
facilitem recursos i idees per poder practicar i repassar
els aprenentatges que hem dut a terme a la classe, tot seguint la metodologia de
LUDILLETRES.
Volem que sapigueu que estem a la vostra disposició
per qualsevol cosa que necessiteu, podeu contactar
per email amb les corresponents tutores. Ah! I si
us animeu i sense cap compromís ens voleu enviar alguna fotografia de
les activitats que aneu fent i així farem un recull per ensenyar a la classe
quan tornem.
COM TREBALLAR LUDILLETRES A CASA?
P5
·
CANÇÓ ALFABET
LUDILLETRES: (YOUTUBE)
Escriptura:
·
ESCRIURE NOM I
COGNOM AMB LLETRA MINÚSCULA. (Ex: Jan Martínez)
·
ESCRIURE EL NOM D’ALGUN
FAMILIAR EN MINÚSCULA (lletra lligada).
·
ACTIVITATS MANIPULATIVES: fer la grafia de les lletres amb plastelina, farina, sorra,
pintura...
·
ESCRIURE FRASES CURTES I
FER UN DIBUIX (Ex. El pi és alt/ La nena balla).
·
TRAÇALLETRES: (el teniu
tots a casa)
·
CAÇADORS DE
PARAULES: l’alumne ha de caçar
paraules i escriure-les en un full.
(Ex: posar cartells per
la casa o buscar paraules a diaris o revistes)
Conscienciació fonològica:
· LA CAIXA VIATGERA: Confeccionar una caixa de lletres, cada dia podem posar una lletra diferent de les que hem treballat (VOCALS,P,M,L,S,T,D,F,J,G...) i
buscar per casa objectes que continguin aquestes lletres i guardar-los a la caixa.
·
JUGAR AL VEIG VEIG AMB
OBJECTES DE CASA: (comença per la lletra A)
Discriminació visual :
·
LUDITREJAR
PARAULES: luditrejar els noms i altres paraules (associar cada lletra al seu ludigest)
(Ex: ONA- o d’òliba, n de nen i a d’ànec i fer el ludigest).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada